Superlink - link-uri utile si nu numai
Discutii, sfaturi, contrari - dar toate frumoase si cu tact de gentleman. Nu uitam nici de bancuri, poze funny, glume. Dar trebuie sa stiti de la inceput ca acest site nu contine materiale interzise sau ilegale.
Lista Forumurilor Pe Tematici
Superlink - link-uri utile si nu numai | Reguli | Inregistrare | Login

POZE SUPERLINK - LINK-URI UTILE SI NU NUMAI

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
adee pe Simpatie
Femeie
24 ani
Mures
cauta Barbat
24 - 59 ani
Superlink - link-uri utile si nu numai / Financiar intern / utile contabilitate Moderat de dmldone, mad_bull, micutza
Autor
Mesaj Pagini: 1
dmldone
Administrator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 50


_______________________________________
Idei de afaceri - propuneri si sfaturi
Forumul targujienilor de pretutindeni


pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
nou plan de conturi -

_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
Managementul financiar are rolul de a face legatura intre management si contabilitate. Managementul financiar ofera informatiile necesare pentru realizarea lucrarilor de analiza economico-financiara si pentru estimarea situatiilor financiare pe termen lung si scurt.

Managerul, pe baza informatiilor financiar-contabile prelucrate corespunzator nevoilor proprii, poate sa evalueze si sa administreze eficient resursele de care dispune firma (resurse financiare, materiale si umane) in vederea realizarii obiectivelor si strategiilor stabilite pentru dezvoltarea si consolidarea activitatii firmei.

Pentru cunoasterea diagnosticului general al firmei, pentru identificarea punctelor tari si a punctelor slabe din activitatea companiei, este necesar sa functioneze un sistem intern de raportari manageriale periodice, adaptate permanent la cerintele reale ale managementului, in vederea evaluarii performantelor realizate.


Pentru aprecierea financiara a obiectivelor si strategiilor elaborate pentru perioada urmatoare, este necesar sa se implementeze managementul prin bugete.


Printre cele mai importante rapoarte furnizate de managementul financiar amintim:
1. contul de rezultate - structurat in vederea analizarii soldurilor intermediare de gestiune: marja comerciala, valoare adaugata, excedentul brut al exploatarii, rezultatul exploatarii, rezultatul financiar, rezultatul net.

2. bilantul financiar-contabil - structurat pentru analiza echilibrului financiar (fondul de rulment, nevoia de fond de rulment, trezoreria neta).
3. clasificarea si analiza costurilor (fixe / variabile) pe centre de gestiune (centre de venit, centre de cost, centre de profit) si determinarea pragului minim de rentabilitate
4. calculul si analiza indicatorilor de lichiditate, a gradului de indatorare, a indicatorilor de gestiune (durata medie de incasare a clientilor, de plata a furnizorilor, de stocare a produselor).
5. estimarea situatiilor financiare cu ajutorul bugetelor - bugetul de venituri si cheltuieli, bugetul de investitii, bugetul de numerar si urmarirea performantelor realizate cu ajutorul rapoartelor de control bugetar.
6.tabloul de bord managerial - care sintetizeaza cele mai importante repere ale afacerii si care constituie instrumentul de baza in luarea unei decizii.


_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
Ordonanta de urgenta Nr. 158 din 17 noiembrie 2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate

Incepand cu data de 1 Ianuarie 2006, concediile si indemnizatiile medicale prevazute in prezent de Legea nr. 19/2000 vor iesi de sub incidenta acestei legi si vor fi reglementate de OUG nr. 158/2005. Este vorba despre concediile si indemnizatiile medicale pentru:
a)incapacitate temporara de munca, cauzata de boli obisnuite sau de accidente in afara muncii;
b)prevenirea imbolnavirilor si recuperarea capacitatii de munca, exclusiv pentru situatiile rezultate ca urmare a unor accidente de munca sau boli profesionale;
c)maternitate;
d)ingrijirea copilului bolnav;
e)risc maternal.
Incepand cu data de 1 Ianuarie 2006, cota de contributie de asigurari sociale datorata de angajator se va diminua cu 0,75 puncte procentuale. Totodata angajatorii vor plati contributia de asigurari sociale de sanatate destinata suportarii indemnizatiilor mentionate mai sus, denumita contributie pentru concedii si indemnizatii. Cota de contributie va fi de 0,75% aplicata la fondul de salarii.


_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
- dictionar cu termeni contabili

_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
- legislatie fara cotizatie. asa zic ei.

_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
mad_bull
Moderator

Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 1007
bravooo....numai aici gasiti consultanta gratuita

_______________________________________


pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
- forum contabili gorjeni.

_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
Gestionarea cash-flow-ului (previzionari de numerar)

Ce sunt banii lichizi?

Banii gheata sunt banii pe care ii ai in banca sau in firma. Ai mereu nevoie de bani lichizi: pentru a plati salariile, chiria, taxele. Un profit mare nu inseamna ca ai mai multi bani lichizi. O lectie pe care toti antreprenorii trebuie sa o invete este diferenta dintre bani lichizi si profit. Profitul reprezinta acei bani pe care te astepti sa ii ai daca toti clientii platesc la timp si daca ti-ai impartit corect costurile pentru perioada respectiva. Banii lichizi sunt acei bani pe care trebuie sa-i ai mereu pentru a tine afacerea pe picioare, timp in care te ocupi de aducerea profitului. Pe termen lung, profitul unei firme poate fi foarte mic daca banii lichizi nu au un nivel pozitiv. Nu poti cheltui profit, cheltuiesti bani!


Ce este cash-flow-ul (previziunea de numerar)?

Cash-flow-ul se refera pur si simplu la intrarile si iesirile de bani in cadrul firmei tale pe o perioada determinata de timp. Gestionarea acestor intrari si iesiri de bani lichizi reprezinta una din principalele sarcini ale unui intreprinzator. Iesirile de bani sunt masurate prin chitantele pe care le scrii atunci sand platesti salariile, chiria si creditorii. Intrarile sunt acei bani pe care ii primesti de la clienti, debitori si investitori.

Cash-flow-ul pozitiv

Daca banii care intra in firma sunt mai multi decat cei care ies, firma are un cash-flow pozitiv. Cash-flow-ul pozitiv este un lucru foarte bun pentru firma si singura grija e de a gestiona banii in plus! Precum sanatatea, te ingrijoreaza cash-flow-ul pozitiv doar atunci cand nu-l ai.

Cash-flow-ul negativ

Atunci cand banii care ies din firma sunt mai multi decat cei care intra se cheama ca ai un cash-flow negativ. Cash-flow-ul negativ poate fi cauzat - de exemplu - de necolectarea la timp a banilor de la clienti. Trebuie gasite solutii rapide pentru a evita intrarea firmei in incapacitate de plata.

Componentele cash-flow-ului

Cash-flow-ul are, in mod normal, trei componente:

    1. Cash-flow-ul operational

        Cash-flow-ul operational este cel generat de operatiuni interne. Sunt banii proveniti din vanzarea produsului sau serviciului firmei tale. Acesta este cea mai importanta sursa de venit si pentru ca este generata intern, inseamna ca ai si control asupra ei.

    2. Cash-flow-ul de investitii

        Acestia sunt banii generati intern, dar din activitati non-operationale. Cash-flow-ul de investitii include baniii investiti in echipament, in mijloacele fixe. Aceste investitii reprezinta profitul tau pe temen lung.

    3. Cash-flow-ul financiar

        Acestia sunt banii proveniti din surse externe: debitori, investitori, actionari. Acorzi un imprumut, platesti un imprumut, platesti dividente si toate aceste activitati trebuie trecute in cash-flow-ul financiar.

Gestionarea eficienta a cash-flow-ului

Pentru a evita sa scoti bani din buzunar cind apare o factura neasteptata, trebuie sa gestionezi eficient cash-flow-ul. Acest lucru presupune:

- Sa stii cind, de unde si cum apar nevoile de bani lichizi
- Sa stii care sunt cele mai bune surse de obtinere a banilor in cazul unor nevoi aditionale de bani lichizi
- Sa fii pregatit sa intimpini aceste nevoi si sa pastrezi relatii bune cu banca si ceilalti creditori.

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci pentru a evita o criza financiara este o previzionare de numerar. Un antreprenor inteligent stie ca previziunile de numerar se fac atat pe termen scurt (saptamanal, lunar) pentru a gestiona eficient banii zi de zi, cat si pe termen lung (anual, pe 3-5 ani) pentru a putea elabora strategia firmei.


_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
Potrivit Hotararii Guvernului nr. 685/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice privind monitorizarea datoriilor nerambursate la scadenta ale contribuabililor, persoane juridice, in vederea diminuarii blocajului financiar si a pierderilor din economie, si Regulamentului de compensare a datoriilor nerambursate la scadenta ale contribuabililor, persoane juridice, incepand cu data de 1 octombrie 1999, se interzice utilizarea altor documente de compensare in afara celor prevazute in regulamentul de compensare aprobat prin prezenta hotarare. Conform acestui regulament, compensarea obligatiilor de plata reciproce dintre persoane juridice se face pe baza de ordine de compensare. Ordinele de compensare au regim special si sunt numerotate din tipografie. Evidenta lor este stricta si reprezinta document justificativ de inregistrare in contabilitate a stingerii creantelor si a datoriilor care au facut obiectul compensarii.

Compensarea poate avea loc la nivelul cel mai mic al datoriilor si creantelor reciproce. Persoana juridica initiatoare este persoana juridica ce solicita stingerea obligatiilor reciproce prin intermediul actului de compensare, iar persoana juridica destinatara este cea care accepta compensarea unei creante prin datoria sa catre initiator. In lantul de compensare, trebuie emise si primite ordine de compensare, astfel incat persoana juridica initiatoare devine si persoana juridica destinatara. In cadrul Institutului de Management si Informatica din cadrul Ministerului Industriei si Comertului functioneaza serviciul de compensare care, prin compartimente specializate si pe baza informatiilor ce trebuie transmise de persoanele juridice, analizeaza, identifica si prezinta circuitele de compensare, organizeaza sedintele de compensare, emite ordinele de compensare, tine evidenta lor si solutioneaza litigiile.

Contribuabilii, persoane juridice, sunt obligati sa transmita in baza de date a Institutului de Management si Informatica datele privind platile restante mai vechi de 30 de zile, cu o valoare mai mare de 10.000 lei (RON). Dupa introducerea in sistem a datelor, contribuabilii au obligatia sa le actualizeze permanent, la intervale de cel mult 30 de zile, operand modificarile survenite. Cei care nu inregistreaza datorii sau creante mai vechi de 30 de zile si care au o valoare mai mare de 10.000 lei (RON) nu sunt obligati sa transmita informatiile, iar cei care doresc sa intre in sistemul de compensare pot transmite si facturi mai noi de 30 de zile, cu valori mai mici de 10.000 lei (RON)/factura.

Pentru facturi cu valori mai mari de 10.000 lei (RON), compensarea datoriilor neplatite la termenele scadente se va realiza numai in conformitate cu prevederile regulamentului de compensare aprobat prin aceasta hotarare. Pentru sume reprezentand contravaloarea facturilor mai mici de 10.000 lei (RON), inclusiv, compensarea reciproca intre contribuabili, persoane juridice, se poate efectua si in afara cadrului institutional reprezentat de Institutului de Management si Informatica, dar pe baza acelorasi formulare, respectiv a ordinelor de compensare.


_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
- cd-ul contabilului. am vazut ca folosesc mai multi.

_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
anexe bilant -

_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
- blog despre contabilitate

_______________________________________
- - - -



pus acum 18 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
Externalizarea serviciilor contabile - necesitate sau lux?

In economia actuala moderna externalizarea serviciilor contabile a devenit o necesitate pentru toti agentii economici. De la  microintreprinderi pana la marii contribuabili, toate societatile trebuie sa respecte aceleasi reguli si aceeasi legislatie incalcita, sa lupte cu birocratia pentru a putea functiona.

Colaborarea cu o societate de contabilitate creeaza pentru agentul economic o serie de facilitati atat din punct de vedere financiar cat si prin calitatea serviciilor oferite .

Iata cateva avantaje de care pot beneficia societatile comerciale care apeleaza la serviciile unei societati de contabilitate:

    * avantajul experientei si competentei profesionistilor in domeniul contabil dobandita in relatiile cu alti agenti economici sau cu autoritatile statului.
    * reducerea costurilor salariale si a impozitelor aferente acestora care reprezinta peste 70% din venitul net al angajatului.
    * libertatea de actiune in relatia cu firma de contabilitate fara a fi blocat de prevederile fisei postului angajatului sau a rigorilor Codului Muncii.
    * prin colaborarea cu o societate de contabilitate, agentul economic este exonerat de responsabilitatea intocmirii contabilitatii, aceasta fiind preluata de catre prestator conform prevederilor legale care reglementeaza activitatea contabila.

Multi administratori de societati  nu stiu despre obligatiile ce le revin in conformitate cu  Legea Contabilitatii  care prevede pentru societatile cu o cifra de afaceri mai mare de 50.000 euro/an, obligativitatea ca  bilantul contabil  sa fie intocmit numai de persoane calificate pentru cei ce au compartiment financiar contabil propriu, ori de persoane autorizate, respectiv contabil autorizat sau expert contabil.

Legea Educatiei stipuleaza ca o persoana calificata in domeniul contabil este o persoana care a absolvit o institutie de invatamint superior de specialitate. Aceasta prevedere a fost preluata in Legea Contabilitatii prin obligativitatea incredintarea conducerii compartimentului financiar-contabil unei persoane cu o asemenea pregatire.

Recunoasterea profesiei contabile vine din recunoasterea legitimitatii si necesitatii activitatii  contabile, prin prisma calitatii rezultatului muncii, si a statutului social al persoanelor care o practica.

In acest sens este de vazut, in special, statutul notarului, data fiind similitudinea naturii muncii prin prisma rezultatului acesteia.

Notarul - certifica realitatea unor documete si/sau fapte.
Contabilul - consemneaza si/sau certifica realitatea unor acte patrimoniale ce vor fi consemnate in final in  bilantul contabil.

Daca pana acum 2 ani, practic oricine putea intocmi contabilitatea unei societati si externalizarea acestui serviciu parea un lux, acum, in contextul integrarii in Uniunea Europeana  externalizarea serviciilor contabile a devenit o necesitate pentru fiecare agent economic responsabil.


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666
Diferentele nefavorabile de pret cu ridicata stabilite in urma reevaluarii stocurilor sint deductibile la calculul impozitului pe profit. Reevaluarile de stocuri de produse care reduc valoarea adaosului comercial, efectuate potrivit unui act normativ, determina cheltuieli deductibile la momentul vinzarii marfurilor. Potrivit prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru determinarea profitului impozabil sint considerate cheltuieli deductibile numai cele efectuate in scopul realizarii de venituri impozabile, inclusiv cele reglementate prin acte normative in vigoare. Veniturile si cheltuielile care se iau in calcul la stabilirea profitului impozabil, potrivit prevederilor Hotaririi Guvernului nr. 44/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, sint cele inregistrate in contabilitate potrivit reglementarilor contabile date in baza Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si orice alte elemente similare veniturilor si cheltuielilor, din care se scad veniturile neimpozabile si se adauga cheltuielile nedeductibile conform prevederilor art. 21 din Codul fiscal.

_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
kiajuridic
Membru nou

Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 6
KOLCZE ILIUTA & ASOCIATII
este o agentie cu sediul in Bucuresti, specializata in colectarea si recuperarea creantelor comerciale si civile de la rau-platnici pe plan national.

Oferind servicii prompte si efective incercam sa intelegem nevoile fiecarui creditor si sa cautam continuu noi solutii pentru a creste procentul de reusite.



utile kolcze iliuta & agentie sediul bucuresti, colectarea creantelor comerciale civile plan

49.3KB


pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 17 ani
   
delaurentis
Site owner

Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 7666


_______________________________________
- - - -



pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la