Superlink - link-uri utile si nu numai
Discutii, sfaturi, contrari - dar toate frumoase si cu tact de gentleman. Nu uitam nici de bancuri, poze funny, glume.
Dar trebuie sa stiti de la inceput ca acest site nu contine materiale interzise sau ilegale.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Superlink - link-uri utile si nu numai | Reguli | Inregistrare | Login
POZE SUPERLINK - LINK-URI UTILE SI NU NUMAI
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: angy_2
| Femeie 21 ani Constanta cauta Barbat 21 - 63 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
- publicatii IER
Formare afaceri europene
- Manualul afacerilor europene: "Formare iniţială în Afaceri Europene pentru Funcţionarii Publici din Administraţia Publică Centrală din România" - Manualul PCM - Strategia de formare pentru Administraţia Publică Locală din România
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 18 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 18 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Noile provocari ale managerilor de proiect
Managementul proiectelor are tendinta de ase dezvolta putenica in cadrul intreprinderilor. Intr-adevr, peste tot unde a fost pus in aplicare, s-a dovedit a fi deosebit de prformant, mai eficace decat toate celelalte modele de functionare ale companiilor respective. Iata deci o ecoulutie puternica ce va continua sa se accentueze.
Anumite organizatii au experimentat deja managementul proiectelor pe parcusul ultimilor 10 ani, dar pentru altele, mai ales cele din domeniul informaticii, vorbim inca despre viitor. Aceasta tendinta generala are multiple consecinte pentru seful de proiect informatic. Maine va fi patron (sau aproape). Nu ii vom cere sa supravegheze pur si simplu specificatiile, evolutia, de a tine la zi planul operatiunilorsi de a da socoteala cu privire la dificultatile intampinate cu colaboratorii pusi la dispozitia sa. Ii vom cere de a prelua o serie intreaga de sarcini:
* finalizarea cu secces a proiectului;
* respectarea bugetelor:
* rapoarte financiare care sa demonstrze rentabilitatea productiei;
* resursele umane( recrutare, gestionarea problemelor sociale, discriminare);
* logistica (cumpararea sau inchirierea de material, amenajarea birourilor, configurarea spatiului de activitate);
* integrarea diferitelor specializari in proiectul cerut, ceea ce presupune apelul al alte societati;
* gestiunea autonoma adiferitelor probleme intalnite. Aceasta pespectiva presupune anumite resurse din partea sefului de proiect si competente noi care il scot pe acesta din cadrul lui obisnuit.Va trebui sa mannuiasca din ce in ce mai bine si mai mult:
o tehnicile financiare: analize economice globale ale proiectului, cautarea solutiilor care sa permita maximizarea rentabilitatii, rapoarte financiare, etc.
o cunostinte juridice solide: contractare, gestiunea autonoma a resurselor umane implicand probleme legate de drepturile la munca;
o diverse tehnici de management: stabilira oboectivelor, motivare, gestiunea conflictelor;
o relatii de afaceri: prezentari, vanzare, negociere, identificarea unui bun patener, stabilirea de relatii durabile cu frunizorii;
Dar aceste noi calitati nu fac sa fie mai putin importante cel legate de competentele marii majoritati a seflor de proiect de azi:
* Estimare si planificare;
* Concepere de softuri;
* Arhitectura tehnica;
* Programare;
* Teste de soft:
* Calitatea softului.
Asistam asadar la o schimbare de anvergura a acestei functiicare este din ce in ce mai solicitanta si interesanta. Fata in fata cu aceasta evolutie, seful de proiect clasic are trei optiuni:
1. a ramane conservator in competentele sale cu rscul de a se regasi intr-o zi in pierdere de viteza pe piata muncii;
2. a accepta provocarea noii functii, a cauta noi medii care sa ii imbunatateasca nivelul calificarii
3. schimbarea completa a calificarii.
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 18 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Standarde şi ghiduri
Manual de management de proiect al Comisiei Europene
Manual de management de proiect al Guvernului României
Manualul de analiză cost-beneficiu pentru proiectele de investiţii din Fondurile structurale Nutzen-Analyse_von_Grossprojekten_engl_2003.pdf
Ghidul fondurilor structurale
Ghid privind accesarea Fondurilor Structurale sectorul energie
De la Phare la Fondurile Structurale: Manual Analiza economico-financiară Aranjamentele financiare Evaluarea proiectelor Pregatirea si dezvoltarea proiectului
Manual pentru programul Gruntvig
Manual audit pe proiecte Phare
Manual de proceduri EDIS
Manual de achizitii EU
Fondul Social în Polonia – Ghid pentru aplicanţi; European Social Fund in Poland – Guide for project providers 5975992DE263/0/efs_ang_guide_for_proejct_provider.zip
Manual de Fonduri Structurale în Irlanda
Manual evaluare impact mediu
Fondurile structurale: Un ghid pentru întreprinzători
Evaluarea ex-ante a fondurilor structurale
Managementul fondurilor structurale 20Publications/reports/StructFunds/manual_en.pdf
Ghidul trainerului pentru scrierea de proiecte
Managementul si systemele de control a fondurilor structurale
Managementul calităţii pe proiecte
Planificarea participative de proiecte
Manual de managementul proiectelor
Manual de identitate vizuală
Manual privind dreptul ajutorului de stat în România
Managementul proiectelor IT
Primii pasi in elaborarea si derularea cu succes a unui proiect
Manual pentru elaborarea proiectelor de infrastructura regionala (editia 2004)
Matricea cadru logic
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 18 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Greu de cheltuit
Din cele 21,5 mld. euro alocate din 2004 pana la sfarsitul acestui an sub forma de fonduri structurale, cele zece state care au aderat au reusit sa cheltuie doar 5,6 mld. euro, respectiv 26,2%.
Ceva mai bine au stat cu fondurile acordate fermierilor - daca si acestea sunt luate in considerare, procentul de utilizare a banilor UE ajunge la circa 40%. In total, Polonia a cheltuit 2,7 mld. de euro (24,5%), din cele 11 mld. alocate sub forma de fonduri structurale. Cehia a utilizat 522 mil. euro (23,5%) din 2,2 mld. Lituania (25,6%), Letonia (25,2%) si Cipru (19,3%) sunt de asemenea in coada clasamentului dominat de Slovenia (34,1%) si Ungaria (32,6%).
Incepand cu sumele pentru anul urmator, statele membre ale UE, atat cele 15, cat si noii veniti, vor putea sa intarzie cel mult doi ani in cheltuirea banilor. Aceasta inseamna ca banii pentru 2007 vor putea fi utilizati cel mai tarziu pana in 2009. Statele care au un PIB pe locuitor mai mic decat 85% din media comunitara vor mai avea, in primii trei ani, inca un an la dispozitie pentru cheltuirea sumelor contractate. Aceasta inseamna ca Romania, care se incadreaza in aceasta ultima categorie, va trebui sa utilizeze banii alocati pe 2007 pana in 2010.
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 18 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 18 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 17 ani |
|