Superlink - link-uri utile si nu numai
Discutii, sfaturi, contrari - dar toate frumoase si cu tact de gentleman. Nu uitam nici de bancuri, poze funny, glume.
Dar trebuie sa stiti de la inceput ca acest site nu contine materiale interzise sau ilegale.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Superlink - link-uri utile si nu numai | Reguli | Inregistrare | Login
POZE SUPERLINK - LINK-URI UTILE SI NU NUMAI
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: luana_21 din Prahova
| Femeie 21 ani Prahova cauta Barbat 21 - 47 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Daca esti bine organizat, stii sa comunici eficient (in engleza si in romana), iti place sa lucrezi in echipa si esti absolvent de facultate cu deprinderi avansate de utilizare a calculatorului, atunci cu siguranta vei fi interesat de postul de Promotion Co-ordinator, Network Central Services, sau de cel de Projects Officer, Projects and Consultancy Department. Ambele posturi sunt pentru sediul British Council din Bucuresti. Se ofera un contract cu norma intreaga pe o perioada initiala de un an.
Data limita pentru depunerea candidaturii este: 24 martie 2008 (ora 17.00)
Pentru mai multe informatii, vizitati:
via - eurodesk_info group
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Fundatia TERRA Mileniul III ), ONG cu activitate de 10 ani in domeniul protectiei mediului, organizeaza concurs pentru ocuparea postului de asistent de proiect, cu norma intreaga.
Profilul candidatului:
- absolvent de studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta sau diploma echivalenta
- cunosterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit)
- abilitati de comunicare si interrelationare
- capacitate de analiza si sinteza
- capacitate organizatorica
- capacitate de a lucra in echipa
- abilitati de operare PC (MS Office, QuarkX Press, internet etc.)
- permis auto categoria B si experienta de minim 2 ani (constituie un avantaj)
- experienta de lucru cu elevi (constituie un avantaj)
Responsabilitatile postului (descriere generala):
- organizarea activitatilor proiectului
- asigurarea respectarii conditiilor de implementare (timp, resurse etc.)
- redactarea de documente
- comunicarea cu partenerii in proiect
- contributie la realizarea rapoartelor narative si financiare
Procesul de selectie:
Selectia candidatilor se va desfasura in doua etape.
1. Preselectia
Persoanele interesate de ocuparea postului vor transmite prin e-mail o scrisoare de motivatie si un CV la adresa .ro pana la data de 31 martie 2008.
In aceasta etapa vor fi selectate pe baza CVului si a scrisorii de motivatie numai persoanele care indeplinesc concomitent urmatoarele criterii:
- au transmis in perioada 17-31 martie 2008 documentele solicitate
- intrunesc cerintele mentionate in „Profilul candidatului”
Preselectia se va efectua pana pe data de 4 aprilie 2008.
2. Selectia
Numai persoanele pre-selectate vor fi invitate sa participe la concursul propriu-zis, ce consta in 2 probe:
- proba scrisa pentru testarea cunostintelor de specialitate si de limba straina
- interviu
Selectia candidatilor se va efectua in perioada 7-25 aprilie 2008.
Persoanele interesate de informatii suplimentare pot transmite mesaje in perioada 20-27 martie 2007 la adresa de e-mail ioana.ciuta @ terraiii.ngo.ro , persoana de contact Ioana Ciuta, director executiv. ____ Ioana Ciuta Director executiv TERRA Mileniul III B-dul Marasesti nr. 86, Sector 4, Bucuresti Tel.: +4 021 314 1227 Fax: +4 021 301 0333 Mobil: +4 0730 081019
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Suntem o firma de consultanta in accesarea fondurilor nerambursabile, bine pozitionata pe piata, cu proiecte in diferite domenii, ca de exemplu: investitii de firme, agricultura, resurse umane, autoritati publice, etc. In prezent, cautam o persoana pentru a ocupa postul de office manager. Postul este full-time, exista insa intelegere pentru zilele cu examene sau prezente obligatorii la facultate. Sediul nostru este de altfel la Universitate (10 minute pana la Piata Romana). Cunostinte necesare: - cunoasterea aprofundata a pachetului Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si experienta in utilizarea calculatorului (Internet, aplicatii uzuale) - limba engleza – scris, vorbit - foarte bine - cunoasterea limbii germane este un mare avantaj
Alte cerinte: - persoana placuta, cu reale abilitati de comunicare si organizare - capacitatea de a avea initiative, dorinta permanenta de a invata - permis conducere cat. B Responsabilitati - preluare si directionare apeluri telefonice; - primire, directionare si gestionare corespondenta; - tehnoredactarea de materiale, traduceri; - utilizare echipamente birou: computer, scanner, imprimante, fax, copiator; - atributii administrative; - furnizare de informatii si acordarea suportului in orice probleme;
Cei interesati sunt rugati sa trimita CVul la adresa ap @ beckerconsult.ro.
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Companie: Dabove Servizi Post: Software Developer
Candidatul ideal:
- studii de specialitate: inginerie-automatizari, inginerie economica,informatica - cunostinte avansate de PHP,JAVA,PERL,C++, MSQL - 2-4 ani experienta in data base - Limba engleza avansat - Capacitate organizatorica si decizionala
Avantaje: - Limba italiana - Experienta in functie de conducere
Responsabilitati/beneficii
Dabove Servizi ofera servicii de inginerie specializata in Europa. De aceea, firma recruteaza programatori, care sa lucreze la sediul din Cluj-Napoca, in vederea unui parteneriat de lunga durata si pe proiecte de succes cu clienti din Europa.
Aveti posibilitatea sa va construiti o cariera pe termen lung intr-o firma multinationala aflata in dezvoltare. Veti contribui la procesul de dezvoltare al firmei in Romania. Veti beneficia de training de specialitate. Veti dobandi cunostinte de specialitate in urma colaborarilor internationale Alte beneficii: prime, laptop, telefon
Descrierea companiei
Dabove Servizi face parte dintr-un grup de societati cu sediul in Italia. Alte 2 sedii exista in Milano si in Genova. Firma dezvolta servicii de inginerie specializata, colaborand cu clienti importanti precum: ANM,AM,EOL,ENEL, sectorul de gaz si energie in general. Portofoliul serviciilor oferite de Dabove Servizi include: call center, inginerie, database, software. Firma doreste sa se extinda pe Romania, avand la momentul actual in Cluj-Napoca, un server pentru reteaua locala si un server de productie la Milano. In Italia, exista 2 centre de dezvoltare :aplicatii web (diverse produce, video, supraveghere) si telecomunicatii (dezvoltare).
ESTI INTERESAT DE ACEST JOB? APLICA ACUM! TRIMITE CV LA ADRESA:
SWEET_FREELOVE @ YAHOO.COM
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Esti inca student(a), vrei sa te bucuri de studentie si in acelasi timp sa acumulezi experienta intr-o echipa tanara, dinamica si inovativa ca si tine? RIN GRAND HOTEL, cel mai mare hotel din Europa, te invita sa te alaturi echipei de vanzari, pe postul de Consilier Telesales – part time. Programul va fi de 4 ore/zi, de luni pana vineri.
Pentru inceput, principala atributie va fi cea de atragere de noi clienti, din sfera corporate, in acelasi timp oferind suport colegilor de la vanzari directe. Cautam: · Tineri entuziasti · Cu experienta in turism, rezervari sau telesales/vanzari directe de servicii/asigurari - minim 6 luni · Cu engleza la nivel conversational · Comunicativi · Interesati in valorificarea unei oportunitati de dezvoltare unice in cariera Oferim: · Reale oportunitati de dezvoltare personala si profesionala · Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in industria ospitalitatii · Training si consiliere in vanzari · Mediu de lucru dinamic · Pachet salarial competitiv Esti din/in Bucuresti, doresti sa faci un pas important in cariera ta, sa contribui la succesul echipei RIN GRAND si sa cresti odata cu noi? Te asteptam sa aplici, trimitandu-ne CVul tau actualizat la , cu mentiunea la subject - “Consilier Telesales”. Ca sa-ti faci o prima imagine despre noi si despre joburile pe care le mai punem la bataie, te invitam sa ne cunosti la , si chiar si personal, la o discutie la sediul nostru, pe baza CV-ului tau. Termenul limita de trimis aplicatiile este 02 aprilie 2008. Andra Marin Recruitment Specialist RIN GRAND HOTEL 7D Vitan Barzesti Street Sector 4, Bucharest Tel: 0731 111 370 andra.marin @ conforthotels.ro
via - resursetineret group
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
GMP recruteaza Office Assistant…
Asa ca daca
* vrei un job part time * vrei sa afli cum funtioneaza o agentie de advertising si esti atras de lumea publicitatii * vrei sa cunosti GMP mai mult decat
trimite un CV impreuna cu o scrisoare de intentie la hr @ gmp.ro.
via - Comunitatea-ADVICE yahoo group
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
PR Agency V+O Communication Romania is hiring V+O Communication Romania is expanding – we are looking for imaginative and dedicated people to join us; if you meet our requirements (fast learner, obsessed with details, good hold of English language), we are expecting your resume and an intent letter on the office @ vando.ro e-mail address.
About us: V+O COMMUNICATION was founded in Greece in 2000 as a consultancy and public relations company. The company aims at offering a unique blend of abilities, among which reliability, creativity, and intuition. As of 2006, V+O is operational in Romania with the aim to provide state of the art corporate communications consultancy to large international companies interested in entering or expanding activities in Romania. Since October 2007, V+O Communication is part of the IMSG international group. For more information, check our website.
via - Comunicare SNSPA yahoo group
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Kasta Metal cauta tineri responsabili, cu bune abilitati de comunicare, orientati catre rezultate care doresc sa se alature echipei noastre de vanzari. Daca sunteti interesat, depuneti CV-ul la recrutare @ kasta.com pana la data de 12 aprilie. Informatii despre firma si activitate gasiti pe
Cerinte:
1. Student in an terminal sau master 2. Cunostinte operare PC 3. Vorbitor de limba engleza 4. Carnet de conducere categ.B ( ar fi un avantaj) 5. Abilitati: spirit de echipa, flexibilitate, perseverenta, initiativa
Responsabilitati:
* identificarea de clienti noi * prezentarea produselor din categoria piscine, saune, spa potentialilor clienti * intocmirea de oferte * intocmirea si furnizarea documentatiei clientului * mentinerea legaturii cu clientii existenti
BOS - Business Organization for Students Learn to win!
tel: 0721 293 359 email1:
via - eurodesk_info yahoo group
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor, Directia fond funciar, scoate la concurs 5 posturi de consilier, studii juridice, astfel: 3 posturi consilier (salariul de incadrare 2624 RON) 2 posturi consilier grad IA (salariul de incadrare 1648 RON)
Mai multe detalii puteti gasi pe pagina:
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
WORLD VISION ANGAJEAZA Receptionist/a, normă 8 ore/ zi, contract de munca initial de 12 luni
Biroul: BUCURESTI,
Studii, Cunostinte, Aptitudini, Abilitati:
•Studii medii; •Abilitati foarte bune de operare PC (Word, Excel, Power Point, navigare Internet); •Cunostinte avansate de limba engleza; •Abilitati de comunicare scrisa si verbala; •Abilitatea de a prioritiza sarcinile in functie de necesitate si urgenta •Seriozitate, responsabilitate si atentie la detalii; •Capacitate de adaptare si flexibilitate, abilitati de relationare; •Rezistenta la stres; •Motivare in promovarea valorilor si programelor World Vision, angajament crestin. •Experienta anterioara intr-un post similar constituie avantaj;
Responsabilităţ i:
SARCINI PRINCIPALE:
1.Asigura intampinarea, inregistrarea si orientarea vizitatorilor, sau a altor persoane, intr-o maniera profesionala si competenta. 2.Asigura receptionarea apelurilor telefonice, redirectionarea acestora catre ceilalti angajati; preluarea si transmiterea mesajelor in cazul in care acestia nu sunt la birou; realizeaza legatura telefonica in cazul convorbirilor internationale si pastreaza evidenta acestora; 3.Asigura transmiterea si primirea documentelor prin fax, copierea si arhivarea acestora acolo unde este cazul sau transmiterea lor catre destinatari; 4.Asigura informarea periodica tuturor angajatilor referitor la actualizarea bazelor de date de contact ale angajatilor WVR, colaboratorilor, clientilor, datele de nastere ale angajatilor, etc. 5.Inregistreaza actele oficiale si pastreaza o evidenta clara si corecta a actelor primite si transmise. 6.Asigura receptionarea, inregistrarea si distribuirea corespondentei primite si trimise prin curier sau prin posta (scrisori, ziare, ). 7.Calculeaza alocarile de costuri pentru facturile DHL, in colaborare cu personalul din Departamentul Financiar/Contabili tate din site-uri asigurand corectitudinea datelor privind alocarile, logframe, proiecte, etc. 8.Ofera sprijin colegilor pentru copierea si/sau scanarea diverselor documente, pastreaza evidenta copiilor color. 9.Solicita asistenta tehnica de specialitate companiilor care se ocupa de service pentru fotocopiator sau alte echipamente atunci cand este cazul. 10.Inregistreaza cererile pentru abonamente la publicatii si comanda la difuzorii de presa publicatiile respective, calculand alocarile de costuri aferente acestora. 11.Ofera sprijin logistic pentru organizarea si facilitarea diverselor evenimente prin: programarea salilor de intalnire/training, pregatirea materialelor pentru cursuri.
Termen limită pentru depunerea cererii: 5 mai 2008 Candidaţii interesaţi vor înainta cererea către: letitia_marinescu @ wvi.org World Vision România – Biroul Bucuresti, Tel. 021-222 91 01/Fax 224 29 72
via eurodesk_info yahoo group
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Junior Designer INFODESIGN GROUP Compania: INFODESIGN GROUP Departament: Advertising/ Productie publicitara/Design/Internet/New Media Nivel cariera: Entry level/ Primii 3 ani experienta/ Student Oras: Bucuresti Tip job: Full time
CANDIDATUL IDEAL:
Absolvent / student arhitectura / arte plastice / design pentru postul de Junior Designer.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Dezvoltarea unui concept grafic realizat de art director si concretizarea acestuia in produs final (in principal website HTML sau flash, eventual macheta print, aplicatie flash); Actualizari websites; DTP; Documentatii pentru proiecte
Cerinte Abilitati tehnice, creativitate, capacitate de sintetizare vizuala; Cunostinte avansate de Web Design: structura HTML, CSS, Javasript; experienta si abilitati in Dreamweaver, Adobe Photoshop & ImageReady, de preferat Flash; Cunostinte cel putin medii de Corel DRAW, Flash (+ action script), 3DS MAX, Illustrator reprezinta un avantaj; Familiarizare cu concepte ca grafica vectoriala, color management (CMYK, RGB, Pantone etc.), conversie format grafic, vectorizare, editare imagini etc. Portofoliu lucrari in domeniile descrise sau adiacente (foarte important atit pentru preselectie cit si pentru decizia finala - puteti introduce in scrisoarea de intentie sau CV linkuri catre un portofoliu online); Capacitate de comunicare si integrare in echipa ; Cunostinte cel putin medii de limba engleza.
Oferim O echipa dinamica, un mediu relaxat dar profesionist, sansa de a te dezvolta profesional prin proiecte interesante si comunicare cu profesionisti cu experienta; salariu motivant si perspective de evolutie; team building-uri; concediu platit; program luni - vineri, 9.00 - 18.00 (cu pauza 12.30-13.30) .
DESCRIEREA COMPANIEI SAU A JOBULUI:
Infodesign Group activeaza in domeniile distributie / productie software si servicii de graphic design / webdesign. Ne caracterizeaza performanta profesionala, creativitatea si respectarea unui standard inalt in domeniile de activitate. Departamentul Design este intr-o faza de extindere. Aria de activitati a departamentului Design este foarte extinsa, cuprinzind conceptie corporate identity, graphic design, web design (html, flash), multimedia design (prezentari multimedia interactive, intro animat), interfata grafica software, advertising design. In randul principalelor proiecte desfasurate se inscrie si personalizarea cu date variabile ) Pentru a aplica va rugam sa trimiteti un CV insotit de o scrisoare de intentie pe adresa ileana.marin @ infodesign.com.
via - eurodesk_info yahoo group
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 16 ani |
|