Superlink - link-uri utile si nu numai
Discutii, sfaturi, contrari - dar toate frumoase si cu tact de gentleman. Nu uitam nici de bancuri, poze funny, glume.
Dar trebuie sa stiti de la inceput ca acest site nu contine materiale interzise sau ilegale.
|
Lista Forumurilor Pe Tematici
|
Superlink - link-uri utile si nu numai | Reguli | Inregistrare | Login
POZE SUPERLINK - LINK-URI UTILE SI NU NUMAI
Nu sunteti logat.
|
Nou pe simpatie: grecoaica
| Femeie 22 ani Dambovita cauta Barbat 22 - 45 ani |
|
delaurentis
Site owner
Din: Tg-Jiu
Inregistrat: acum 19 ani
Postari: 7666
|
|
Avantajele utilizarii motoarelor de cautare PPC:
-pretul platit este direct proportional cu numarul de click-uri primit de url in pozitia licitata, iar un management activ al campaniilor PPC poate furniza o cale relativ ieftina de atragere a traficului calificat pe site; -non-click-urile reprezinta de fapt “free impressions� (vizualizari gratuite), contribuind la consolidarea imaginii de marca; -listarea in pozitia licitata se face imediat, in cateva ore, maxim cateva zile, spre deosebire de cazul inscrierilor gratuite, cand listarea poate avea loc in cateva saptamani sau chiar luni;
Dezavantajele utilizarii motoarelor de cautare PPC:
-posibilitatea epuizarii rapide a bugetului alocat pentru campaniile PPC, datorita volumului mare de trafic; -consumul mare de timp dedicat analizei ranking-ului licitat in diferitele motoare de cautare PPC, pentru anumite cuvinte cheie; -riscul cresterii sumei licitate pentru mentinerea rankingului dorit, de unde riscul depasirii bugetului. Conform Forbes, pana in 2008, cheltuielile cu campaniile PPC la nivel mondial vor ajunge la 8 miliarde USD, ceea ce inseamna cheltuieli mai mari pentru fiecare dintre cei care apeleaza la această metoda de promovare. -numarul limitat de cuvinte cheie pentru care advertiserii cu bugete mari pot licita un anumit rank.
_______________________________________ - - - -
|
|
pus acum 19 ani |
|